politică retur

Orice reclamatie privind starea produselor livrate catre clienț va fi adusa la cunostinta firmei noastre in maximum 24 de ore de la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail la contact@PeDrumulSchimbarii.ro, urmand ca societatea noastra sa o solutioneze. In cazul in care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectata pe parcursul livrarii, clientul poate cere returnarea sumelor incasate deja de S.C. KALIMAA SHAKTI S.R.L., dar nu si despagubiri suplimentare. Valoarea maxima a obligatiilor companiei noastre fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui colet/produs este valoarea sumei incasate de la client pentru respectiva comanda.

In cazul in care clientul s-a razgandit asupra achizitiei facute, ne puteti returna pachetul in termen de 15 zile si veti primi banii inapoi, cu conditia ca pachetul sa fie intact. Costul de transport al returului este suportată de către client, urmand ca S.C. KALIMAA SHAKTI S.R.L. sa restituie contravaloarea produselor returnate, dupa ce se verifică starea acestora. 

Daca clientul optează pentru rambursarea sumei platite si produsul returnat indeplineste conditiile de retur, S.C. KALIMAA SHAKTI S.R.L. va returna banii, mai putin contravaloarea transportului, în contul specificat de client tine in formularul de retur sau direct pe cardul cu care a achitat comanda. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul clientului in maxim 14 zile calendaristice.

Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si ale accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, instructiuni, etc.).

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mentionate mai sus, în caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare. Prin exceptie de la conditiile de mai sus, doar in cazul in care produsele livrate nu sunt conforme specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului sau prezinta vicii de fabricatie in primele 24 ore de la receptie, returnarea se poate face pe cheltuiala de S.C. KALIMAA SHAKTI S.R.L., clientul putand opta pentru inlocuirea produselor sau restituirea imediata a valorii lor. Regulile privind restituirea in starea originala a produselor se aplica, cu exceptia situatiilor in care viciile de fabricatie s-au constatat dupa desigilarea produselor.